Meldadlk en güzeli o. 20-30 kilo almanın bi anlamı yok. Çıkan şey en fazla 4 kilo olur. Millet bebeği bahane edip habire yiyor😂 gebeliği 9-12 kg alarak bitirmek makbul olan. Ben 6.5 kiloyla bitirdim. Bebeğim 2800 doğdu ve hepsi gitti. Kuş gibi hafifledim. Sen takma kafana bunu. Normal olan az kilo almak:)