Meryemdd emime7esin çok normal yerleşiyor bebek çünkü. Bende hem kasık hem bel ağrıları oldu. Bel agrılarım hala devam ediyor 12.haftadayım
babiesmommy oluyor maalesef benim ikinci gebeliğim ikisinde de hep kasık ağrısı yaşadım hatta ordan anladım ikinci gebeliğimi farklı bi ağrı oluyor