ikimelekannesii22 1 aylık olduk hala sarılıgımız var sık sık emziriyorum yinede gecmiyo gecen hafta 11den 10a düşmüştü bugun kan verdik hala 10 napmam lazım 🤦🏻♀️
TwinsAndBeren ikimelekannesii22 bir şey yapmanıza gerek yok anne sütü sarılığı hiçbir sebebe bağlı olmadan 3 aya kadar uzayabiliyor benim ilk kızımda 40 günden sonra geçti ikizlerimde de 1 ay kontrolüne gittiğimizde biri 7 biri 9 du. Doktor kendiliğinden geçeceğini söyledi
tugcesakzci ikimelekannesii22 bizim de uzamış sarılıktı, doktorlar ultrason çektiler problem çıkmadı kendiliğinden geçti. Tabii bol bol besledim. Dilerseniz karaciğer değerlerine baktırın bi alt astye falan bir de ultrason baktırın
Celiknurdaan ikimelekannesii22 benimde ikizlerimde var . Kan uyuşmazlığı varmış bebeklerim ile aramda . O yüzden sarılık var diyorlar yatış felan önerdi doktorlar . Kabul etmedik sık sık emzirmek gerekiyor dediler mama ver dediler yapıyorum ama sanki sütüm doyurmuyor gibi ne yapmam lazım hiç bilmiyorum aşırı canımı sıkıyor
ikimelekannesii22 Celiknurdaan bizde kan uyuşmazlıgı yok ama yinede gecmedi sarılık sizin değeriniz kac acaba?
Mry2020 Celiknurdaan bol bol emzirin sonra mama verin zaten ikizmiş mamasız asla olmaz 3.aya doğru geçiyor
Seyda-06 ikimelekannesii22 uzamış sarılık belli ki ilk çocuğumda 4 ay sürdü maalesef ab kan uyuşmazlığından
Seyda-06 ikimelekannesii22 12 13 ile başladık gıdım gıdım düştü 4 ey boyunca yükselmedi ama hiç bi gidiyorduk 12.9 bi gidiyorduk 12.8 bazen sabit kalıyordu öyle yani
Mry2020 ikimelekannesii22 anne sütü sarılığı var değeri yüksek değil benim kızımın 3.aya doğru geçmişti