15 haftalik hamileyim normal vucudumun alışık olduğu tansiyonum 10-6 ama ufak bir yemede yada streste 12-7 oluyor ve bu beni cok kötü etkiliyor doktor normal tansiyoj ama sen alışık olmadığın icin vucudunu yorar sallar biraz dedi yaşayan varmi ne yapmam lazm 🙂↔️