Htccndn EsmanurTorun Aynen canım aynen bende elimde matarayla geziyordum günde 5 litre su içiyordum 😂 ona şikayet ediyordum ama şimdide uykusuzluk yorgunluk bitmiş durumdayım 😂 yat uyu bol bol dinlen ☺️
Burnosunn_annesi Htccndn kızzzzz deme onu eskiden derlerdi o aklıma gelmemişti sen diyene kadar 😂😂bebiş salyalı olurmuş burda okumuştum inşallah öyle değildir🙄🤣
Htccndn Burnosunn_annesi Yok kız bende hamileliğimde hep sakız çiğnedim eşim sakız sesiyle uyumayı çok sever her gece ona sakız çiğnerdim 😂 ama bebeğimin hiç salyası olmadı ama bu 1 bucuk aydır var oda diş çıkartıcak diye 😂
06haziran Kızlar son açtığım etikete bakabilir misiniz bilgisi olanlar 28 haftalık olanlar kimse görmüyor diye yazmak zorunda kaldım
EsmanurTorun Htccndn Ay o “abla”lafı bi ek oldu. canım bacım gibi büyük küçük abla diyoruz kuzenlerle bu ara akışkanlık oldu 😅😂
Burnosunn_annesi Htccndn ay ilk kez duydum valla bende ama sevmem yanımda birisi sesli birsey yer içerse bu bir hastalık galiba 😂😂
Fahriye41 Htccndn misafirliğe geldim uykum geldi utanmasam uyucam oğlumu uyuttum karnımdaki de az kaldı beni uyutucak 😁
Htccndn Fahriye41 Ahahaha ay o kötü oluyor ya 😂 bir ara bende öyle oldum gözlerim kapanıyordu kendimi zor tutuyordum 😂