EsoMom_ o değilde bugün kan verdim bütün degerlerime bakıldı hep çok iyi dedi doktor hiç bir ilaç yazmadı vitamin vs.sadece folik asit verdi imom hatta demir hapı kullanıyordum bırakabilirsin 2.tramestide de devam ederiz dedi sen neler kullanıyorsun şuan