Dilara5555 tek yolu nemli tutmak bide bol su içmek. Düzemli biooil kullandım ama 35+2yim . Sanırım es geçtiğim bi bölge vardı karnımın alt tarafı, orası çatlamaya başlamış belli belirsiz. Işık tutunca belli oluyor. Çok üzüldüm valla :( hiç yoktu çünkü kilolu olmama rağmen