Selmagkk Klny gökçe lina daha uyumlu geldi bana canım eşimle benimde gökçe ismi çok hoşumuza gidiyor ama ailede oldugu için malesef 🙁😅
_rukiye_ Selmagkk kızımın adı gökçe bır kızım daha olacak bızde çok kararsızız Gülsima düşündük bakalım ama duyan pek beğenmiyo 😅
Gulsena09 Selmagkk bizde bugun ikinci cocugumuzun kiz olcagini ogrendik ipek duru vera alin ruya ve mina isimleri var aklimizda
Elifkcs Selmagkk Allah izin verirse Aden koyacagiz ama leyla ela gibi isimlerde benim cok hoşuma gidiyor.