Evet kızlar 24+2 den merhabalar neler yapıyordunuz yeni güncellemeleriniz nelerdir ?
Ben arada öyle bir ağırlaşıyorum akşam saatlerinde bır karnım şişiyor dersiniz son ayında doğurdum doğuracağım 🤣 bel ağrısı yaşıyorum öf neler neler hadi konuşalımda dertleşelim kızlar birde daha dışardan hareketlerını gözlemleyemıyorum tam ama hıssedıyorum