Kızlar selam 31.haftama giriyorum yarın. Ama doğum yaklaştıkça çarpıntılarım arttı. Çok korkuyorum. Bunun sebebi panik atağım. Bebeği görünce ne tepki vereceğimi bilemiyorum, ona bir eşy olur mu, sağlıklı mı gününde gelecek mi? usgde görünce bile heyecandan cırpındım. Sakinleşemiyorum. Acaba güzel tecrübelerinizi paylaşıp yüreğime su serper misiniz?
Teşekkür ederim