Selam canlar. 39+2 den sesleniyorum. Suyu çok azalmış dedi bebeğim için doktor. Hareketleri de o an azdı. Kanala girmemiş. Bebek kaldıramayabilir vajinal doğumu dedi. Benim gibi olan var mı? Cumartesiye kadar hareketlerini takip edeceğim ama içim sızladı. İlk bebeğim moralim bozuldu ve endişelendim. 🥺