Merhaba ben tüp bebek ile gebe kaldım 2 nisanda öğrendim tam 4.haftada( son adete göre) beta değerim düzenli olarak arttı 3 kez bakıp artık bakmayı bıraktı Dr um.kese görebilmek için bekleyelim dedi ve 8 9 gün sonra yani yarına randevu verdi.
Ama benim bi belirtim yok akıntı bulantı meme hassasiyeti yorgunluk veya uyku gibi .Bir sorun yoktur dimi ? Kimyasal yada bilemiyorum başka bi sorun olabilir mi yoksa henüz 5 hafta yeni bittiği için normal mi keseyi henüz görmedik diye aklım hep bunda