Gizemce1- Selam kızlar. Bata 1 hafta var dayanamadım freely marka erken gebelik testini yaptım. İkinci çizgi çok çok çok çok silik çıktı, çizginin aşağı kısmı hafif belli gibi kırmızılık. Umut var mıdır heyecan yaptım🥹
yeni_anne2 Gizemce1- inşallah vardır canım 2 gün sonra tekrar tekrarla kaset kulanma erken gebelik testi alın
Nur19977 Gizemce1- freely marka test yaptım geçen ay pozitif çıktu bayada pembeydi ,yalancı pozitif veriyor 4-5gün sonra regl oldum
Gizemce1- Nur19977 evet öyle diyen de oldu o yüzden awox sipariş verdim o gelince onu yapacağım. Gebeliğini freely ile öğrenen de olmuş. Zaten henüz erkendi ben dayanamayıp yaptım🥹