gbaharozkan Reglim 1 gün gecikti, emin olamıyorum silik çıkmış sizce poztifi mi ![ https://mutluresim.com/images/2025/04/10/19k4mG.jpg]
gbaharozkan Nidazzyaaa daha önce aşılama oldum, tutmadı, aylarca iğne yedim tutmadı eğer şimdi doğal yolla tutarsa ne yapsam sevincimi gosteririm bilmiyorum bana dua edin pozitif olsun 🥹♥️
gbaharozkan Babamı 25 Mart’ta kaybettim. İnşallah pozitiftir bu silik çizgiyi görmek için çabalıyorum aylardır 🥹