Ezel123 38.haftadayım bebişimin geleceği yok gibi suni sancı almak istemiyorum ilk gebelik suni verirler mi 40 a kadar doğum olmasa
Ayslyns Benimde 2. Gebeliğim 38 olacam az kaldı ama tık yok ilk oğlum 37 4 de doğdu kendi sancımla suni sancı almadım bilmiyorum almakta istemem ama çevremde ilk çocuğunu doğururken alan oldu
Zhra42 Ayslyns Benimde 40+1 dördüncü gebeligim bendede tık yok çarşamba gününe kadar kendisi gelmezse Suni sancı verilecek
Ayslyns Zhra42 ya Allah kolaylık versin bacım 2. Doğumum olacak 1 de çok zorlandım diyorlar 2 kolay oluyor doğru mu kız yoksa kandırılıyormuyum çok korkuyorum 🥲
Zhra42 Ayslyns Şimdi sana ne diyim bacım korkma doğum olarak kolay oluyor birde sana bağlı bağırma nefesini tüketme sadece ebeleri dinlemen yeterli
Mylittlemoon Dogum baslatmak icin doktorumun en cok onerdigi gun icinde surekli meme ucu masaji yapmak(bebek emer gibi), ve korunmasiz iliski