Kızlar 19 haftalık hamileyim artık hafiften göbeğim çıktı ve 1 yaşında oğlum var oğlumu kucağımda sallayarak uyutuyorum yani karnıma ve göğsüme doğru yatıyor ben belden sallanmaya başlıyorum son zamanlarda bunu yaparken karnımda bı gerilme ağrı oluyor aslında kasılmami tam olarak bilmiyorum daha önce yaşamadığım birşeydi sizce bu şekilde sallanmamin karnımdaki bebeğe bı zarari olurmu? Devlet hastanesi takipliyim geçen doktora sordum ama pek kale almadı gibi yani öyle net bı cevap vermedi yada anlamadı bilmiyorum