Ebrueren Bağırsaklarınız ne durumda ben sık sık büyük tuvalete çıkıyorum ya ilk hamileliğimin son aylarındada bağırsaklarım hareketlenmişti bide kızımın hareketleri çok sert bazen aşşaya vuruyor canım acıyor bu arada 36. Haftamdayım
ayseayseaysee Ebrueren doğum yaklaşınca bağırsaklar hızlanırmış doğal lavman yaparmış kendi kendine. Gittiğim eğitimde ebe yaklaşan doğum belirtilerinde bahsetmişti. 37+3 deyim benim bağırsaklar aksine tembelleşti doğuramayacağım galiba 😂
tansugl37 Ebrueren yediklerinizden kaynaklıdır ya bişey bozmuştur. Ben mesela laktozsuz içerim süt bi kere normal süt içmiştim 36.hafta civarı 2 gün ishaldim
Ebrueren tansugl37 ama hep son haftalarımda oluyor çok ishal olup tuvalete gitmek değilde karnım ağrıyor az az sık sık gidiyorum
Ebrueren ayseayseaysee olabilir ya benim bende öyle düşünüyorum ki bebek hareket ettikçe sanki bağırsaklarıma sinyal gönderiyor 😂