Elffsrht 15+2 haftalığım. Ben her gün almıyorum 4-5 günde bir. Bir tane içtiğim zaman beni bu kadar süre götürüyor. 5 gün sonra mide bulantılarım, kaygılarım, ağlama ataklarım tekrarlamaya baslıyor yine bi tane aliyorum. Psikiyatrim bu şekilde iyi oluyorsan devam edebilirsn 4-5 gün aralıklarla içmeye dedi. Ama istersen her gün alacağın bir ilaçta yazabiliriz dedi. Ben istemedim bu şekilde devam etmek istediğimi söyledim tamam sorun yok devam edebilirsin dedi