Kızlar pazartesi akşam 23:30′da çatlatma iğnesi vuruldum 36 saat sonra dün 11:40 civarında da aşılama yapıldı. Doktor aşılama yapmadan ultrasonla bakmadı yumurtalar çatlamış mı diye o bi aklıma takıldı. Bugün akşam ovülasyon testi yaptım baktım hala pik. Bu normal mi 😌