Hanımlar merhaba oğlum 2 ay 6 günlük ve eli ayağı çok hareketli sizin bebişler de öyle mi ya altını zor değiştiriyorum ayakları hiç durmuyor keza elleri de öyle ama normalde sessiz sakin öyle ağlayan eden huysuz çocuk değil ama el ayak durmuyor arkadaş anlayamadım var mı sizde de böyle bebişler bir benimki mi böyle 😂😂