Leylas tahmin ettim çünkü iki taramalı test için gittiğin de mutlaka yaptırmamiz gerek diyor onun haricinde eğer dediğin gibi şükürler olsun kötü bisi yoksa 16. Haftadan da kontrole çağırıyor üçlü veya dörtlü taramaya alakalı iki de sıkıntı yoksa bisi demiyor iki tarama da kötü birşey olmadığı için ben diğerlerine gerek duymadım yaptırmak için sonuçlarıyla ilgli pek bilgim yok bunların dışında zaten 5 aylıkken kontrole gittiğinde genel komple tarama yapıyorlar senle bebeği ordada herşey çıkıyor aklında bulunsun canım benim