Evde sancıdan ölüyorum ciddi anlamda sancı agrı kasılma toplanma ahh dedirtip olduğum yerde kaldıran bir agrı acile gidiyorum nst de cocuk kuş gibi … sıfır sancı . Testler temiz .
Pozisyon baş aşagı.
Doktora o zaman olursa tekrar gelmiyorum yalancı sancılar sanırım dedim hayır bu haftalar önemli kasılma sertleşme uzun süreli agrı hissedersen gel diyor yahu o yüzden geliyorum ama nst de yok .. Bol bol su iç dinlen dedi ama bu durum canımı sıkıyor eve gelince kasılmam başlıyor .