[silindi] Aynı şey başıma geldi geçen aylarda, şöyle ki korunmasız ilişki sonrası ne yazık ki hormonlarımız etkileniyormuş bunun yanında bir de stres eklenince gecikme yapabiliyormuş doktorum öyle söylemişti ancak o dönem bende bir de kist vardı o da etkilemişti sizde durum nedir bilmiyorum ama ben ilacı kutusu bitene kadar kullanmıştım daha sonra ilacı bıraktığımda da regl olmuştum ilacı yanlış kullanmış olabilir misiniz ?