Esrarel02 Kizlar en son kontrole 6+2 de gtmstm bndan 1 hafta önce grip oldm ve baya rahatszlandm şuan enfeksiyonum var beyaz aynı lor gibi akıntı ara ara kasıklarımda ağrıyor doktora gtmelimiyim yoksa norml mi bilemedim aranızda yaşayan var mı
Esrarel02 Esrarel02 normlde 12. Haftada gel dedi doktor o yüzden belemelimiyim yoksa acil bir durum mu bilemedim ama akntim çok kötü yanı hem koku var hem kaşıntı hemde beyaz kekremsi aknti