Ben ikiz annesi değilim ama iki çocuğum var, wagon bebek arabasını ikinciyi düşünerek almıştım ve iyi ki almışım diyorum. Şu an abi kardeş birlikte biniyorlar içi çok geniş ve rahat. Sürmesi de aşırı kolay, tek elle bile kontrol ediyorum. Yan yana oluşu sayesinde ikisi de birbirini görüyor, sıkılmadan keyifle oturuyorlar. Baby2go’ya da bakmıştım ama Wagon hem kullanım kolaylığı hem de kalite olarak çok daha önde. Kesinlikle tavsiye ederim, uzun vadede rahat edersin.
