Doğum korkumu bir türlü aşamıyorum . Doktorumla en başından beri hep Sezeryan olarak konuştum ve Sezeryan tarihimizi de aldık . Doktorum her gittiğimde soruyor normal yapmayı düşünüyor musun diye hiç konusunu bile açmıyorum karnıma sancılar giriyor hemen terlemeye başlıyorum. Suan 35 haftalık olduk . Eşim kaç gündür benimle bu konu hakkında konuşuyor ne yaparsan arkandayım sen nasıl rahat hissediyorsan o şekilde yap diyor ama o böyle konuştukta sanki rahatlama geliyor normal doğum yapmak istiyorum denemek istiyorum . yırtılma ve dikiş olayından çok korkuyorum . Sezeryanın ve normalin olumlu ve olumsuz yönlerini konuştuk beraber araştırdık . Bu cumartesi kontrolüm var ve sanırım normal doğumu denemek istiyorum süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum yırtılma olacağı anda Sezeryan istiyorum diyebiliyor muyum . Gerçekten çok psikolojim bozuldu rüyalarıma giriyor artık yapamayacağım gibi geliyor .