asya1010 Ne iyi gelir tavsiye edermisiniz biliyorsunuz ki ilaç içemiyoruz 🤦♀️🤦♀️28 haftalık hamileyim
Womanmom15 Bende çok kotuydum bol bol sıvı ve savah akşam parol içtim hemsire söylemişti fsydasi oldu bende emziriyorum ihmalamur limonlu sıcak su bogazi kurutmamak için naneli şeker geçmiş olsun
Datlum Bende çok kötüydüm şuan hala esintisi var yaptığım şeyler bol bol dinlenmek ılık su içmek limon yedim bide kelle paça çorbası bol sarimsakli ekşili ilaç gibi içtim tavuk suyu çorba limonlu falan yeni daha ayağa kalktım hala burnum tıkalı