Anneyim111 Ben gece yatmadan 2 tane içtim sabah hiç kalkamadim akşama kadar uyudum aşırı başım döndü tansiyonum aşırı derecede çıktı bı bende mi sorun
Nurellaaaaaaa1212 Anneyim111 canım bana da doktorum günde 4 tane yazmıs benim genelde gündüz baslıyor bulantılarım gündür 1 adet içiyorum etki ediyor içer içmez de uyku basıyor ilaçtan olabilir uyanamamamn
Kmsleyll Anneyim111 Bende ilk defa dün 2 tane sadece aksam yatmadan önce aldım bugün gözümde kan toplanması olmus ondanmı anlayamadım bi etkisi varmı 2 tane aynı anda alınca acaba
Kmsleyll Anneyim111 Normalde günde 4 adet alabilirsin yazmıslar ama burdakiler gece 2 tane alırsan rahat edersin gün boyu yazmıslardı deneyeyim dedim ama bilemedim doğrumu
mavideniz9696 Anneyim111 sadece gece yatmadan önce 2 tane içiyorum mide bulantılarıma çok iyi geldi gün ortasında içmiyorum uykum gelir diye. Hiçbir yan etkisi olmadı dudak kuruluğu dışında dudaklarım yarılıyor bence ilaçtan 😂 onun haricinde bir yan etkisi yok bana
istanbul3455 Bende yatmadan içerdim ama o ilk 3 ay sürekli uyuduğum için ilaçtan mı değil mi anlamadım. Bulantım aşırı çoktu
zerdali__ Anneyim111 prilam uyku yapıyor evet,onu içip yattigimda bide birsuru rüya goruyorum ama tansiyon yükselmesi biraz sıkıntili gibi, hapla alakalı mi bilemedim