Herkese selam bu ay adetken soğan kürü yaptım ovülasyonla takip ettim ama tam pik görememiştim.. Son birkaç gündür testim hep koyu çıkıyordu bide 2 gün önce koyu kahve lekelenmem oldu ben yumurtlama kanaması sandım testlerimde koyu çıkınca ama bugün kasık ağrım ve yumurtalıklarımda ağrı olunca şüphelenip test yaptım silik çizgi var çok şaşırdım ovülasyon testi pik göstermeden hamile kalma şansım var mı? Adetim biter bitmez mi hamile kaldım acaba böyle bir şey olabilir mi?? 
