elifkah 23+2deyim Bende dün tek doz Monurol şaşe kullandım bekarken ve özellikle ilk evlendiğim aylarda çok çok şikayetim vardı sürekli antibiyotik kullanıyordum. hamile olduğumu öğrendim 1. Ayında kullanmıştım şaşeyi o günden sonra bebeğe zararı olacak diye o kadar çok korktum ki günlük 3-3.5lt su içiyorum, çamaşırlarımı ütülemeden asla giymiyorum gebelikten önce nioli yağı kullanıyordum şuan korkuyorum kullanan varmış fakat ben cesaret edemedim . bu kadar dikkat etmeme rağmen az da olsa yine de çıktı maalesef