BerilGzl Merhaba, kızlar37. Haftam bitiyor bugün. kontrole gittim nst de sancı çıktı ama ben hiç hissetmedim 😁 doktor hissetmediysen yalancı sancıdır dedi kafam karıstı yalancı sancı nst de görülür mü ki? Bebiş doğum pozisyonu almış acaba doğum yakın mı 🙄
MinaYusuf BerilGzl bende 36 haftamdayım aynı oldu şuan doğumhane odasında doğum bekliorum açılma olmuş 3 parmak
MinaYusuf BerilGzl evet yalancı sancı çıkıyordu dün gecede suyum az az gelmeye başladı sonuç şimdi doğum hanede gerçek sancı bekliorum
BerilGzl MinaYusuf Allah yardımcın olsun canım inşallah kolay bi doğum olur sağlıkla alırsın bebişini kucağına 😍