Selamlar bugun 38 haftalık olduk muayene de serklaj aldıracaktim ama o koltukta kotu bir deneyim yaşadığım için aşırı kasildim. Haftaya tekrar deneyelim olmazsa uyutarak aliriz dedi doktorum var mi bir tavsiyeniz nasil olacak sinirlerim çok bozuldu bugünn. 39 haftada geç olursa dogum baslarsa diye de gerginim.