Nesecetiner Selam testim pozitif çıktı. Sağlık ocağında kan testi verdim değer 116 doktor kontrolü için ne zaman gitmeliyim iki gündür kahve rengi lekelenmem var
Mrvsmt2502 Nesecetiner herkes bekle diyecek ama bence erken gitmelisiniz evet şuan kese vs görülmez ama gebelik başlangıcında yapılması gereken tahlileri verirsiniz toksoplazma cmw rubella guatr vs. Ayrıca rahim kalınlaşmanıza bakar sizi yönlendirir
Alina22 Nesecetiner bi doktora git ama endişelenme eğer acık pembe ya da acık kahve gibi az az geliyosa yerleşme kanamasıymış benim 7-8gün sürdü , doktor sadece beta kontrolüne çağırdı 2 günde bir insallah değerin artar 2 gün sonra
gozde91 Nesecetiner benimde lekelenme vardı doktor her ihtimale karşı progestan fitil başladı canım sende bi gitseydin. Ama normal olabiliyor da dedi doktorum
Nesecetiner Tamam o zaman randevu alıp gidiyim evet lekelenmem oldu öyle çok değil adet döneminden 2 gün önce iki gün üst üstte oldu az miktarda.