sibeltmkl Bugün kontrolümüz vardı miniğim diye seve seve gerçekten minik bir kızım olacakmış 😊2500 gr olmuşuz 22 şubatta kucağıma alacağım nasipse sezaryen günümüzü aldık. 3kg olurmu ki kızlar sizlerin kaç gr bu haftada
minikkelebegimmm sibeltmkl hayirlisi olsun canim bende burda bekliyim suan 35+1 im 34+1 ken 2339 gramdi
Mucizemm03 sibeltmkl benimkide minik 35 te 2100 dü bu hafta tekrar çağırdı kontrolüm var 2500 olmuştur inşallahh
sibeltmkl Sağlıkla doğsunlar da nasılsa doğunca kilo alırlar. 2.oğlum 2900 doğdu 1 ayda sadece anne sütüyle 1750gr aldı Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar versin