112204 Kızlar bugün doktora gittim 7+1 deyim 2 cm kese var ama henüz bebek yok içinde dedi sizde böyle bir şey oldu mu boş da olabilir 15 gün sonra gel yeniden bakalım dedi içim huzursuz oldu 🥺
Selim_Alparslan 112204 ilk bebegimi de ikinciyide 6+5 haftada gördüm canım. Dollenmeye bağlı olarak değişiyor üzülme yani 9. Haftada bebeğini duyanları gördüm ben 🥰
Eldgrn 112204 benim Geç döllenme olmuştu son adet tarihime göre 8 haftada bebeğimi görmüş oldum. Ultrasonda 6 haftalık gözükmüştü.
112204 Selim_Alparslan evet geç döllenme olmuş olabilir dedi cihazı yenidir görünür belki diye hevesle gitmiştim🥲
4yaprakliyoncam Bende 7+3üm vallahi korkuyorum gitmeye kalp atışı alamıcam boştur diye olumsuz okuduğum her şey beni etkiliyor 😔
112204 4yaprakliyoncam bende aynı şeyleri hissediyorum ama allah büyüktür vesvese yapıp olumsuz düşüncelere girmemek lazım 💗