merrveak Nur_kybs kiwi markası aldım ama henüz doğumum olmadığı için kullanmadım, bence absürd paralar vermeye gerek yok, uygun fiyat performans bir ürün almanızı öneririm, çünkü bizler için ne kadar kullanışlı olacak bunu öngöremiyoruz maalesef🥰
aslaninannesi7 merrveak lansinoh 2li elektrikli olanını kullanıyorum 3 aydır çok memnunum. Bebeğimi sadece sağım yaparak besliyorum elim ayağım resmen
Linaa90 merrveak kiwi aldım hemen bozuldu bilginize umarım sizinki öyle olmaz hem de çok kullanmadım başlarda kullandım sonra zaten kızım hep memeci bir bebek oldı
Sibelipekf merrveak canım absürt paralar vermeye gerek oluyro markadan markaya o kadar fark var ki elektrik süpürgesi gibi düşün bir fantonla Tefal aynı mj
Ozgeee22 obli ben ilk kızımda hem lansinoh tekli hem de kiwi markasının elektrikli pompalarını aldım kiwi den asla memnun kalmadım meme uçlarımı yara yaptı ama lansinohtan inanılmaz memnun kaldım. Şimdi yine hamileyim pompam sapasağlam duruyor inşallah bunda da kullanacağım ☺️
begummm26 Talentedmom Merhabalar ben de Bebebao almayı düşünüyorum siz kullandınız mı önerir misiniz acaba☺️
Efendininannesi Milenamavi bende manuel almayı düşünüyorum ilkinde çok mastit yaşadım çekim gücü iyimi acaba
Ebru1234 Milenamavi bende ondan aldım ama sanki çekişi çok iyi değil ya sizinki de öyle mi? Henüz hamileyim doğumdan sonra tam belli olur ama bir tık canım sıkıldı ya
byz12nur Nur_kybs elektrikli lansinoh tekli almıştım 4 yıl önce doğum yaptığımda aylarca süt sağdım memnundum sadece içindeki küçük beyaz parçası adı valf sanırım tam hatırlamıyorum onu temizlerken dikkatli olmak gerekiyor ben bir kaç tane yırtmıştım çünkü zarar görünce de sağımdan verim alamıyorsunuz ama yedekleri satılıyor
ss22 Nur_kybs Philips avent elektrkli aldım ama henüz kullanmadığım için yorum yapamıyorum. Herkes bir şey söylüyor insanın kafası karışıyor bazısı çok memnun bazısı değil.. en temizi bütçene uygun olanı alıp kendin deneyimlemek. Biraz göreceli bir durum. Memnuniyeti en yüksek olan markalar; Philips avent, Lansinoh ve Mochi bende bu 3 ürün arasındaydım
Ftmnnr Nur_kybs sana marka onerebilirim Philips lansinoh mochi bebebao kiwi de olabilir ama kiwinin hiç bir esyasindan memnun değilim onu ben önermem alicaksan bu 4 markadan al bak ben milletin trendyoldaki yorumuna kandım ucuz olsun iş görsün diye birşey aldım hiç bir halta yaramıyor boşuna para verdim biraz daha fazla ver ömürlük olsun