Merhaba , idrar yolunda enfeksiyon olduğu için doktor dispari isimli toz verdi salı akşami içtim fakat 2 gündür afedersiniz akıntı rengi daha da koyu oldu , koyu sarı-kahve gibi rengi oldu akıntının bı sonraki randevu Çarşamba günü , daha önce kullanan başına ayni şey gelen var mı normal mi acaba yoksa Allah korusun kötü bişey mi