Sedafcn Kizlar irmette yakın zamanda doğum yapan varmı arkadaşım 5 yıl önce doğum yaptı odalar iki kisilikti diyor tecrübelerinizi paylasirmisiniz
Cnhavva Sedafcn ben henuz dogurmadim oraya gidiyorum ama bi akraba dogum yapinca gitmistik odanin bi tarafinda oturma alani bi tarafinda yatak vardi tek kisilikti benim gordugum
Edafmo Sedafcn ben 2023te doğuö yaptım iki kişilik odada yalnızdık. Doğum katında herkes iki kişilik odalar dahi tek kişi kalıyordu