Rahim genişlemesi ya da enfeksiyondan dolayı da sık sık oluyor: Ben dayanılmaz bir hal alınca gittim, idrar yolu enfeksiyonum yüksek çıkmıştı. Genelde kanama olmadıktan sonra pek sorun yoktur diyorlar ama içinizin rahatlaması açısından doktora gitseniz iyi olur.