zeyolin canım Allah kolaylık versin öncelikle sanırım salgın var bende daha 15 haftalık hamileyim. 1 haftayı geçti hala hastalığı atlatamadım. Sonrasında öksürük tutuyor. Ateşim 39,5 dam düşmedi hastanede agrı kesici ateş düşürücü serum verdiler hiçbir işe yaramadı. Doktor 1000 mg antibiyotik vermişti kadın Doğum hastanesine gidip sordum iç dediler ateşim yüksek diye ama içmedim. Kendim halletmeye çalışıyorum. Ben tavuk suyuyla çorba yaptım sarımsaklı içtim. Çiğ Soğan yedim. Günde 1 mg geçmicek şekilde bal zencefil limon karıştırıp yedim. sabahları mutlaka pekmez yedim. Bol bol mandalina portakal kivi ye. İnşallah çabucak iyileşirsin hamile olduğumuz için çok zor atlatıyoruz canım benim 😌😩😩