Anneyimmmben merhaba, doğum yaptınız mı bilmiyorum ama ben balcalida yaptım. Kontrole oraya gitmiyordum ama özeldeki doktorum dogum için oraya gitmemi istemişti erken doğum riskim oldugu için oranın bakımının daha iyi olduğunu söylemişti. ben de öyle yaptım doğum zamanı acilden girdim hamileyken de iki defa yatış yaptım ve doktorlar hemşireler cok cok iyilerdi, yine orayı tercih etmeyi düşünüyorum. Özel olarak gelir mi bilemiyorum dediğim gibi ben acilen girmiştim