Miniginannesiiii1111 anladım, Allah bağışlasın. Bir kere kullandım ben ama tek hatam adetliyken kullanmamak oldu çünkü eczacı adet sonrası kullanacağımı söylemişti ben de öyle yaptım. Doktor adetin 3.günü başlayacaktın dedi. Şimdi adet olmayı bekliyorum. Yaşadığım o kanama sonrası yumurtlamayı çok geç gördüm. Bugün yumurtlama üstünden 14 gün geçti bilemiyorum hala regl olmadım