Melos580 canım hemen sorma ki ay regl görmeden kalanlar var bi ler egörüp kalanlar var kalamayanlar var hiç üzülme ben iki ayı kendime dar ettim kimyasaldan sonra şuan nasip diyorum ben yolunda bulunuyorum nasip ederse Rabbim olur bende kasımda geçirdim ondan beri uğraşıyoruz her ay farklı umutlu başlıyoruz ama nasip gerçekten o yüzden bol bol dua et inşallah tez vakitte hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin bizlere🫶🏻 kendini üzme lütfen bu dediklerim havada kalmasın olur mu ben o hatayı yaptım kimsenin yapmasını istemiyorum 🫠🥲