Pamiramsi Kızlar bir gün çok net hissedip ertesi gün azalması normal mi ya dün içimde at koşturuyordu patır patır, bugün hiç ses Seda yok. Bişey olmamıştır dimi korktum sabahtan beri hissedemedim hareketini
Fatma4827 Pamiramsi ben de 23 haftalığım dediğin gibi bazen haereketini sık sık hissediyorum bazen de hiç hissetmiyorum gece nerdeyse hiç hissetmiyorum acaba yanlış pozisyonda mı uyuyorum diye tedirgin oluyorum
Lafee Pamiramsi dün dediğin gibi hareketlerinden dur artık diyordum bebeğime..bugün ses seda yok:( düzelme oldu mu sizde?
ozge76 Lafee aynı durum bugün bende de vardı hiç hissedemedim hissedene kadar da uyuyamam dün de çok hareketliydi
ozge76 Lafee daha bir tarih vermediler bana adet tarihime göre 9 Ağustos ama 2. Sezeryanım olduğu için 38. Haftada alırız demişti ama kesin bir tarih daha yok
Nazf 2 gün önce çok hareketliydi 2 gündür kipirdaniyor içimde. Bugün doktor kontrolün vardı normal dedi, bekle neler neler yapicak zamanı gelince dedi :) hemen panik olmayalım hanimlar Kromozomal bir bozukluk yoksa her şey yolunda gidiyorsa bir şey olmaz