Sssbbbs Arkadaşlar 5+6 olmuştur herhalde gebelik kesesini gördüm haftaya kontrol var ama bugün karnıma bıçak saplanır gibi oldu birkaç dk sonra geçti. Şimdi de hafif kıpırdama gibi gaz sancısı gibi ağrılarım oluyor. Bu normal mi acaba neden böyle oluyor
Seyda-06 Sssbbbs benimde 5+4 aynen dediğin gibi sol tarafsa gazdır diyorlar sol taraf hatta sanki böbrek taşı düşürüyor sanıyorum kendimi
Merveue Sssbbbs hiç korkmayın rahiminiz büyüyor arada bıçak sapma veya adet ağrısı gibi ağrınız olabilir.