buse2507 ben 5-6 ya kadar cektim. 4. Ayda biraz gecer gibi olmustu. Sanırım tutunduğu yerle alakalı. Cünkü magnezyum vs hiçbir şey içmedim kendiliğingen gecti. Şimdi 37 deyim tekrar asagı indi canımı acıtıyor ama 2-3-4. Aylarda yasadıgım acı bambaskaydı