Fatmanur12345 Kızlar kontrole ne zaman gitmem lazım 26 gün oldu doğum yapalı bebeğim sarılıktan yattı baya gidemedim ne zaman gitmek lazım bana doktor gel fln demedi dıştaki dikişler iyileşti geçti ama iç dikteler duruyor hayla
Kvsr46kvsr Fatmanur12345 ben gitmemiştim 😅🤷🏼♀️🤷🏼♀️ bi daha açamazdım 😒 kontrole gel diyende olmadı zaten
Zeyzeyy- Fatmanur12345 10 gün sonra çağırmıştı doktor tabi 2 kere dikişlerim açıldı tekrar dikildi vs en son kırkımda gittim
Ssmdk Fatmanur12345 ben doğum yapalı da 22 gün oldu. 7-10 gün sonra ilk kontrol için çağırdı 10. Günde gittim. 40ın çıkınca yine gel dedi. Sadece dikişlere değil rahminizin toparlanıp toparlanmadığına da bakıyolar bence ihmal etmeyin
Fatmanur12345 Kvsr46kvsr bende aynıyım ya kontrolde çok kasıyorum kendimi bir tedirgin oluyorum nedenini bilmiyorum ama iyileşmedi daha içteki dikişler neden düşmedi acaba dikişler diye de kendimi darliyorum
beyazkelebek97 Zeyzeyy- selamlar, 25 gün önce vajinal doğum yaptım benimde üst tarafta hafif açıklık oldu doktor yeniden dikiş atabilirim 1 tane dedi, süreç nasıl oluyor acaba kapanıyor mu eski haline dönüyor mu ne zaman iyileşiyor tamamen
Zeyzeyy- Fatmanur12345 ayy doğumdan daha zordu desem yeridir ilkinde uyuşturdu sözde 2 dikişten sonra 4 dikişi hissettim çok kötüydü ikinci dikişte çok hissetmedim çok şükür atlattım o günleri hiç geçmeyecek sanıyordum
Nurr384 Zeyzeyy- merhaba bişey sorabilirmiyim bende normal doğum yaptım dikişlerim var acaba vajina eski haline donuyormu🫢
Zeyzeyy- Nurr384 ay benim psikolojim bozulmuştu hiç kapanmayacak gibiydi 3 ay olucak hala geniş duruyor ama eskisi gibi olmaz galiba 🥲
Esma006 Fatmanur12345 kontrole cagrilmiyorsun aksi bir durum olmadığı sürece sezeryanda çağırıyorlar dikişlerin kendiliğinden geçiyor
Zeyzeyy- Esdf sadece suyla yıkayıp iyice kuruttuktan sonra her tuvalet sonrası batikon uyguladım pamukla çok geçmiş olsun ❤️🩹