Betars kürtajı neden yaptılar bilemedim bende 2 sene önce dış gebelik geçirdim kanamam oluyordu betam bir yükselip bir düşüyordu, doktorum önce 1 doz iğne yaptırttı biraz yakıyor tabi her hafta kan vererek betamın düşüp düşmediğine baktık, 7-8 haftada anca sıfırlanmıştı benim. Sıfırlandıktan sonra 3 ay korundum ve rahim filmi çektirdim sonrasında serbest