23+2 de doktorum plesantanın ön duvarda olduğunu söyledi sonra rahim ağzını kapatıp kapatmadığına bakmak için alttan muayene etti yarım kapatmış dedi. Bu zamana kadar detaylı ultrason yaptırmadım yaptırmak için son haftan dedi benim durumumda olup detaylı ultrasonda farklı bişey duyan oldu mu veya illa yaptırmam gerekiyor mu kararsız kaldım