Kızlar size bişey sormak istiyorum kızım 43 günlük oldu uyku düzeni hep vardı elhamdülillah ama önceden 2 saatte bir kalkardı yada 3 şimdi 4 saat oluyo 5 saat oluyo uyumak istiyo dışarı çıktık geldik yıkadım uyuttum baktım 5 saatte doğru gidiyor sütümü sağdim biberona koydum öyle verdim onunda uyuyarak içti şimdi uyumaya devam ediyor iyi bişey mi kötü bişey mi anlayamıyorum ili annelik tecrübe yok tecrübeli anneler yazsın ya sonra besleyemiyormuyum diye üzülüp duruyorum